טיפול פסיכולוגי באינטרנט

טיפול פסיכולוגי באינטרנט לא מתאים לכל מטופל, שכן בחלק מהמקרים לא יהיה מנוס מפגישות פנים מול פנים על מנת למקסם את הטיפול. ההחלטה האם לבצע טיפול פסיכולוגי מרחוק או ליישם את השיטה הישנה של פגישות פנים מול פנים היא מנת חלקו של איש המקצוע שמולו הנכם עובדים ואיתו אתם מטופלים. טיפול פסיכולוגי בסקייפ לא יתאים ברוב המקרים לאנשים מבוגרים אשר מתקשים להפעיל אמצעים טכנולוגיים. ואילו האופציה של טיפול פסיכולוגי אונליין בהחלט יכולה להיות יעילה עבורכם מן העבר השני.

טיפול פסיכולוגי באינטרנט לרוב יכול לפתור בעיות פסיכולוגיות פשוטות ורגילות אשר מרבית האנשים סובלים ומתלוננים עליהם. מקרים מיוחדים וטיפול במצבים פסיכולוגיים קשים יחייבו קבלת טיפול בקליניקה עם אפשרות לשלב טיפול פסיכולוגי ברשת כאמצעי תחזוקה לטיפול אך לא כדרך הטיפול הבלעדית.
טיפול פסיכולוגי באינטרנט חינם הניתן על ידי מדריכים כתובים או על ידי פסיכולוגים בתחילת דרכם יכול לפתור גם הוא בעיות פסיכולוגיות פשוטות בלבד. טיפול פסיכולוגי באינטרנט או בטלפון אמור לפתור בעיות קצת יותר סבוכות אבל גם כאן יש את המגבלה ואת אווירת הטיפול שבקליניקה יכולה להיות קצת יותר יעילה.

 טיפול פסיכולוגי באינטרנט מתאים לכל אותם אנשים שאינם מעוניינים להתחיל להתרוצץ לקליניקות ולמשרדים שונים, וברצונכם לשלב טיפול פסיכולוגי ביחד עם שגרת היומיום הרגילה.
היום ניתן לקבל טיפול למרבית הבעיות הפסיכולוגיות כגון, דיכאון, אובססיות, טיפול בהתמכרות, חרדות שונות, פחדים, ביטחון עצמי ועוד.